Δε θυμήθηκα να σε ξεχάσω

Παρασκευή, Ιουνίου 23, 2006



Ανακάλυψα έναν καινούριο υπέροχο κόσμο. Αυτόν των μωρουδομάγαζων. Εκεί μόνο βρίσκεις παιχνίδια με ζωηρά χρώματα, που τα αγγίζεις και νομίζεις πως κάποιος σε χαιδεύει απαλά. Που τα κουνάς και ακούς αστείους μικρούς ήχους, σύντομες χαρούμενες μελωδίες. Και είπα να χαθώ για λίγο σε αυτό τον κόσμο. Ξεχάστηκα, αράχνιασε το μπλογκ μου, αλλά τι πειράζει;



Συνεχίζω να μένω εκτός, αλλά στράφηκα επιτέλους εντός μου. Με βοηθάει σε αυτό και το ζουζούνι που κουνιέται στην κοιλιά μου. Και να θέλω να προσποιηθώ ότι δεν υπάρχει, δεν με αφήνει σε ησυχία πια.



Δεν μου λείπετε, απλά γιατί συνεχίζω να διαβάζω όσους αγαπώ εδώ μέσα. Και η λίστα των αγαπημένων όλο και μεγαλώνει! Οπότε δεν μου μένει και πολύς χρόνος, να γράψω στο δικό μου. Άλλωστε δεν έχω και τίποτα να πω. Πέρα από ότι είμαι πολύ χαρούμενη και ευτυχισμένη :)))



Εδώ είμαι λοιπόν και ας φαίνομαι εξαφανισμένη. Να μου είστε όλοι καλά,
καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές !


43 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home